26 de febr. 2013

Amanida d'enciam amb vinagreta de melmelada de primentons


En aquesta entrada no publiquem ben bé una recepta sinó una proposta per aprofitar la melmelada de primentó escalivat que ens va sobrar el diumenge.

Hem preparat una amanida amb enciams de l'hort del meu pare i hem preparat una vinagreta amb la melmelada, una mica de vinagre de Xerès, sal i oli d'oliva. I per completar l'amanida verda, un ou dur.

L'amanida i un plat de llenties estofades amb verduretes ha estat el dia d'avui. Amb el fred que fa, ens les hem menjat amb molt de gust.


3 comentaris:

  1. La vinagreta deu ser molt bona, però els enciams del teu pare... !!! El millor, segur!
    No coneixia el teu bloc i m'ha agradat molt :) Ja tens una seguidora més!
    Marta

    ResponElimina
  2. m'ha fet molta gràcia!! encara hi ha poca gent que s'atrebeixi a fer servir melmelada a la cuina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. He vist que vosaltres en sou unes expertes.
      A mi m'agrada fer-ne de melmelades, tant de fruites com d'hortalisses. Cal aprofitar els excedents de l'hort, és el que sempre s'ha fet a casa pagès.

      Gràcies per visitar el meu bloc.

      Ben Remenat

      Elimina