16 de des. 2012

Nevaditos



Els tradicionals «Nevaditos» que ven fer populars l'empresa de reposteria Reglero, els que primer desapareixen de la caixa de assortit de pastes del mateix nom. 
Molt fàcils de preparar i ideals si voleu que participen en l'elaboració els més menuts de casa.  

Ingredients:

  • 200 grs de sagí  
  • 500 grs de farina 
  • 130 ml de vi blanc 
  • 1 punteta de sal 
  • Sucre llustre per espolsar
Elaboració:


Ablaneu el sagí i afegiu-li el vi, la farina i sal.  Barregeu bé.  

Aplaneu la massa amb l'ajuda d'un corró i deixeu-la entre 1’5 i 2 cms de gruix.

Amb un talla pastes aneu fent els cercles. Al posar-los a la llauna no cal que deixeu molta separació entre ells, perquè creixen en alçada però no en amplada. 

Poseu-los al forn a 200º durant 5 minuts i després abaixeu a 180º i manteniu-los 15 minuts més.
Deixeu refredrar i espolseu generosament amb sucre llustre.









2 comentaris:

  1. Estic a la cuina amb els ingredients pesats ja i a punt de començar! A veure q surt!

    ResponElimina
  2. Jo estic amb polvorons, la veritat és que van quedar molt bons, semblants a una mantegada. N'he fet la mida de 1250 grs. de farina però doblada. La meva cuina aquesta tarda sembla La Estepa. Els vull regalar a uns quants amics que m'aprecio molt.

    ResponElimina